تولید کنندگان جامبو بگ و فروش جامبوبگ و بیگ بگ

آیا شما نیاز دارید تا یک برآورد و شناسایی از تولیدکننده جامبوبگ یا تولیدکنندگان جامبوبگ ایران داشته باشید؟ فکر می کنید مرجع تولیدکننده جامبوبگ یا تولیدکنندگان جامبوبگ در ایران چه کسانی هستند و معتبرترین تولیدکنندگان جامبوبگ در کدام شهرها هستند؟

آیا به دنبال مقایسه و شناسایی تولید کننده جامبوبگ یا تولید کنندگان جامبوبگ با سرچ عنوان های خرید جامبوبگ – فروش جامبوبگ – جامبوبگ تهران –جامبوبگ اراک –جامبوبگ اصفهان – جامبوبگ تبریز – جامبوبگ یزد جامبوبگ مشهد در اینترنت هستید؟

ایندا پک مرجع تولید و خرید و فروش جامبوبگ، بیگ بگ، پالت بگ، بیتو بگ، جامبو بگ قیر، همچنین مرجع تامین و خرید و فروش مواد اولیه تولید جامبوبگ شامل پارچه گونی از جنس پلی پروپیلن و تسمه پلی پروپیلن، نخ فلایمنت و…. در ایران و خاورمیانه می باشد.

ایندا پک سعی دارد با توجه به اطلاعات خود و جهت نشان دادن حسن همکاری نسبت به تمام همکاران عزیز فعال در این صنعت به معرفی برخی از تولید کنندگان این صنعت بپردازد و امیدوار است بتواند قدمی درجهت تعالی صنعت ایران از طریق معرفی زحمتکشان این عرصه بردارد.

تولید کنندگان جامبو بگ

تولیدکننده جامبوبگ یا تولید کنندگان جامبوبگ

تولید کنندگان جامبوبگ بسیاری در ایران وجود دارند، که در حال تولید جامبوبگ و فروش بیگ بگ می باشند. که هرکدام با توجه به توان خود در حال تلاش جهت ادای دین خود نسبت به اراده خدمتی صادقانه به مهین عزیزمان ایران از طریق تولید جامبو بگ یا بیگ بگ می باشند.

ما در این متن برحسب شهرهای بزرگ و معروف جهت تولید جامبو بگ در زمینه تولید به معرفی یکی دو شرکت از این شهر ها بسنده خواهیم کرد و پیشا پیش از تولیدکنندگانی که از قلم افتاده اند عذر خواهی می کنیم و البته این عزیزان جهت معرفی بیشتر خود و اصلاح متن فوق می توانند با ما تماس بگیرند.

جامبوبگ اراک

اراک یکی از تولید کنندگان با کیفیت و خواستگاه اصلی جامبو بگ در ایران میباشد. بیشتر تولید جامبو بگ ایران مخصوص در حوزه صادرات در اراک تولید می گردد.

معروف ترین تولید کنندگان اراک در حوزه جامبو بگ  

گروه تولیدی بازرگانی ایندا پک

ایندا پک بزرگترین مرجع و مجموعه تولید و ارائه جامبو بگ و مواد اولیه تولید جامبوبگ در ایران می باشد. ایندا پک در واقع یک بنگاه تولیدی – تجاری در حوزه بسته بندی صنعتی است.

که قابلیت تولید بالاترین حجم تولید با کیفیت یک دست و تحویل در کمترین زمان در ایران را دارا می باشد. ایندا پک فعال ترین مجموعه تولید و خرید و فروش انواع جامبو بگ نو و دست دوم ومواد اولیه تولید جامبوبگ با محصولات سر شاخه زیر می باشد.

  • انواع رول گونی و پارچه پلی پروپیلن با عرض های متفاوت
  • انواع نایلون با عرض ها ضخامت ها و مشخصات متفاوت
  • انواع تسمه های پلی پرو پیلن با عرض ضخامت و گرماژهای متفاوت جهت کاربرد های متفاوت
  • ارائه انواع نخ های صنعتی با دینرهای متفاوت
  • انواع کیسه های صنعتی جامبوبگ و بیگ بگ و بیتو بگ و پالت بگ
  • انواع کیسه ها با چاپ ها و رنگ های متفاوت
  • تولید انواع کیسه مقاوم در برابر اشعه افتاب با قابلیت تحمل از ۲۰۰ تا ۱۶۰۰ ساعت (۲۰۰ روز )

شرکت ایندا پک گسترده ترین شبکه تولید و توزیع جامبو بگ در ایران را دارد و می توان از آن به عنوان بزرگترین تعاونی تولیدکنندگان جامبوبگ ایران نام برد.

سیاست کاری اینداپک سازماندهی تولید کنندگان کوچک و مستقل جامبو بگ در سراسر ایران مطابق یک استاندارد های خاص و تدوین شده توسط مدیران ارشد این گروه بازرگانی و تولیدی می باشد.

ایندا پک در اکثر شهرهای ایران از جمله اراک – تهران – اصفهان دارای نمایندگی خرید و فروش می باشد. این شرکت تمام تولیدات خود را به صورت کاملا تضمینی، به شرط کیفیت و تناسب قیمت، با تعهد پرداخت تمام هزینه های عودت و جایگزینی جامبو بگ جدید در صورت عدم رضایت مشتری ارائه می نماید.

 

گروه تولیدی اخوان دوخت مرکزی

شرکت اخوان دوخت مرکزی یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان جامبوبگ در ایران می باشد. که از معدود شرکت های است که دو نسل در حال تولید و عرضه جامبو بگ به سراسر ایران و کشور های همسایه جهت صادرات می باشد.

شرکت اخوان دوخت مرکزی در سال های دور با مدیریت جناب زین العابدین پدر راه اندازی گردید و با تلاش و سعی مثال زدنی از استارترهای جامبو بگ در ایران بودند و امروزه با مدیریت جناب زین العابدین پسر و تغییر شیوه کارکرد و استفاده از شیوه های مدیریت نوین با مجموعه ۹ کارگاه و انبار از قوی ترین تولید کنندگان جامبو بگ در ایران می باشد.

یکی از شعار های اصلی و خط و مشی کاری جامبوبگ اخوان دوخت اراک تعهد به خدمات پس از فروش می باشد و این کار را برای نشان دادن حسن کیفیت محصولات جامبوبگ تولیدی خود، انجام می دهند. به گونه ای که پس از سفارش جامبوبگ یا بیگ بگ توسط مشتری و تحویل جامبو بگ به مشتری در هر نقطه از ایران در صورتی که به هر دلیل مشتری از هر تعداد از سفارش جامبوبگ که ناراضی باشد، تمام هزینه های عودت و تامین و ارسال مجدد جامبو بگ جایگزین را خود شرکت اخوان دوخت مرکزی به عهده می گیرد.

تولید کننده جامبوبگ

 

شرکت روشاک بافت

یکی از تولید کنندگان جامبوبگ و بیگ بگ در اراک شرکت روشاک می باشد. این شرکت که از تولیدکنندگان خوب در تولید جامبو بگ اراک می باشند با ظرفیت و تنوع بالا در تولید آماده خدمت رسانی به مصرف کنندگان جامبو بگ در ایران می باشد. برخی از محصولات روشاک بافت تولید کننده جامبو بگ اراک :

  • جامبوبگ
  • بیگ بگ
  • کیو بگ
  • اسلینگ بگ
  • سئول بگ

در انواع فرمت ۴ بند و ۸ بند و ظرفیت و تناژمختلف با چاپ و بدون چاپ می باشد.  

شرکت سنگین بافت

شرکت سنگین بافت با مدیریت شراکتی دو تن از قوی ترین تولید کنندگان ایران و یکی از کار آفراینان برتر در اراک و استان مرکزی می باشد. و داری حجم تولید بالا در بحث تولید جامبوبگ و بیگ بگ در انواع مدل ها می باشند. برخی از تولیدات شرکت سنگین بافت شامل انواع جامبوبگ با تناژهای مختلف و در سایزهای متفاوت و همچنین تولید تسمه و سایر محصولات پلی پروپیلن می باشد.

 

جامبوبگ تهران

اینداپک یکی از فعال ترین حوزه های تولید و فروش جامبوبگ اینداپک در تهران و حومه می باشد.  

شرکت پوریا بافت

یکی از تولیدکننده های خوب ایرانی شرکت پوریا بافت تهران می باشد. این شرکت که توسط آقای یزدانی مدیریت می شود. چندین سال است که مشغول فعالیت در این حوزه می باشد. انواع جامبو بگ با تناژ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ کیلوگرم با چاپ یا بدون چاپ و انواع ۸ بند و ۴ بند از محصولاتی تولیدی پوریا بافت می باشد.

دستگاه تولید جامبوبگ

 

جامبوبگ اصفهان

اینداپک یکی از فعال ترین حوزه های تولید و فروش جامبوبگ اینداپک در شهراصفهان می باشد.

 

شرکت جامبوبگ سپاهان

شرکت جامبوبگ سپاهان یکی از تولید کننده های تازه وارد جامبوبگ در ایران می باشد. که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸از طریق تامین اقلام مصرفی از تولید کنندگان الیاف های پلی پروپیلن در اصفهان و برش و دوخت آنها آغاز کرده اند.

جامبو بگ سپاهان یکی از تامین کنندگان خوب ایرانی در سال های اخیر بوده است و قراردادهای قابل توجه در خصوص تولیدات جامبو بک داشته اند.

 

تولیدی جامبو دوخت اصفهان

یکی دیگر از تولید کنندگان اصفهانی جامبو بگ شرکت جامبو دوخت اصفهانی می باشد که تولید کننده جامبوبگ و بیگ بگ، با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید کیسه های جامبو بگ می باشد.

این شرکت که در منطقه دولت آباد تاسیس شده است. از دیر باز تا کنون با خوش نامی به یکی از بزرگان جامبو بگ ایران تبدیل شده است.

  روش تولید جامبوبگ

جامبوبگ تبریز

شرکت آذر آی دنیز

یکی  تولید کنندگان کیسه های جامبوبگ با کیفیت بالا در تبریز شرکت آذر آی دنیز میباشد. فعالیت اصلی این شرکت در حوزه جامبو بگ های قیر می باشد. و برای یکی از تامین کنندگان قیر صادراتی در حال تولید جامبوبگ یا بیتو بگ می باشد.

جامبوبگ مشهد

مشهد جامبو

شرکت مشهد جامبو خود را اولین تولید کننده کیسه های جامبو بگ و بیک بگ در استان خراسان رضوی معرفی می کند. و از سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت در این عرصه نموده است. حوزه فعالیت این شرکت بیشتر در زمینه تولید جامبوبگ های معدنی می باشد.

4 پاسخ
  1. عزیز یزدانی
    عزیز یزدانی می گوید

    ما نیاز به جامبو یک یک تنی داریم .جهت صادرات لطفا با تلفن بنده تماس حاصل فرمایید :۰۹۱۱۷۳۹۴۰۳۱ یزدانی .با احترام و ادب و ارادت .

نظرات بسته شده اند.