خرید جامبوبگ

خرید کیسه جامبوبگ:

همانطور که می‌دانید یکی از راه‌های ارزان و کارآمد برای بسته‌بندی، انتقال و انبار کردن محصولات، خرید کیسه جامبوبگ و استفاده از آن است. اما برای خرید کیسه جامبوبگ باید به چه مواردی توجه کرد؟ 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نکاتی برای خرید کیسه جامبوبگ در اختیار شما قرار دهیم.

نوع جامبوبگ

جامبوبگ‌ها بر اساس شکل، اندازه، طرح، رنگ، جنس و کیفیت آن‌ها دسته‌بندی می‌شوند. برای مثال، جامبوبگ‌های چهار دیواره، دو دیواره، با دریچه، روکش مخصوص، زیپ دار بودن و مواردی دیگر از این دست که در انتخاب و خرید جامبو بگ تاثیر گذار هستند. بنابراین برای خرید جامبوبگ باید نوع جامبوبگ را بسته به هدف از استفاده آن و بر اساس نوع محصول و نحوه حمل و نقل آن انتخاب نمود.

اندازه جامبوبگ

اندازه جامبو بگ با توجه به وزن و حجم محصول مورد نظر تعیین می‌شود. جامبوبگ‌ها معمولا از ۵۰۰ کیلوگرم تا ۵ تن ظرفیت دارند. بنابراین برای خرید جامبوبگ، باید اندازه آن را بر اساس وزن و حجم محصول مورد نظر خود مشخص کنید.

کیفیت جامبوبگ

جامبو بگ ها همچنین بر اساس جنس، ضخامت، مقاومت، بافت و رنگشان دسته‌بندی می‌شوند. جامبوبگ‌های با کیفیت معمولا از جنس پلی‌پروپیلن هستند و ضخامت مناسب و مقاومت بالا در برابر سایش، پارگی، رطوبت و نور خورشید دارند. همچنین دارای بافت یکنواخت و رنگ ثابت هستند و یک راهکار برای بررسی و خرید جامبوبگ با کیفیت، بررسی استانداردهای ملی و بین‌المللی آن است.

قیمت جامبوبگ

تعیین قیمت جامبوبگ به عواملی مانند نوع، اندازه، کیفیت، تعداد، محل تولید و فروش و شرایط بازار بستگی دارد. جامبوبگ‌های ارزان ممکن است کیفیت پایینی داشته باشند و جامبوبگ‌های گران ممکن است کیفیت بالاتری نسبت به نیاز شما داشته باشند. بنابراین برای خرید جامبوبگ باید قیمت آن را با توجه به بودجه و نیاز خود مقایسه نموده و نمونه مدنظر خود را انتخاب نمایید.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید:جامبوبگ

 

مقاومت  کیسه جامبوبگ یا بیگ بگ در برابر اشعه آفتاب:

برای زمان هایی که نیاز است تا جامبوبگ یا بیگ بگ ها  برای مدتی در معرض تابش آفتاب باشند بهتر آن است که از پارچه های مخصوص در ساخت این جامبوبگ یا بیگ بگ ها استفاده شود.

این پارچه های مخصوص که در مقابل اشعه آفتاب مقاوم تر شده اند، از ترکیب برخی مواد شیمیایی در موقع ساخت نخ پارچه حاصل می شود.

جامبوبگ یا بیگ بگ UV اگر روزی ده ساعت در معرض آفتاب  شدید باشد از ۲۰ روز تا ۱۵۰ روز می تواند در مقابل اشعه خورشید مقاومت کند.

پس اگر شما از کیسه جامبوبگ یا بیگ بگ برای حمل مواد گران بها استفاده می کنید و زمان زیادی را باید کیسه جامبوبگ یا بیگ بگ ها  در معرض آفتاب باشد مهم است که برای ممانعت از خسارت، حتما در سفارش های خود برای خرید کیسه جامبوبگ یا بیگ بگ ها این نکته را در نظر بگیرید که از کیسه جامبوبگ یا بیگ بگ های مقاوم در برابر اشعه آفتاب یا به اصطلاح UV استفاده کنید.

 

UV بودن نخ های و دسته جامبوبگ:

نکته دیگر در بحث کیسه جامبوبگ یا بیگ بگ ها و در معرض آفتاب قرار گرفتن آنها این است که نخ دوخت تکه های پارچه جامبوبگ یا بیگ بگ ها و همچنین جنس خود نخ تسمه و نخ دوخت تسمه به دیواره جامبو بگ یا بیگ بگ ها نیز از نوع UV  و مقاوم در مقابل اشعه آفتاب باشد تا در موقع بارگیری و تخلیه یا انبار موجب پارگی جامبوبگ یا بیگ بگ نگردد.

شما با دادن اطلاعات مواد اولیه مکان ارسال و مدت زمان تحویل کالا و … می توانید از مشاورین ما برای انتخاب بهترین جامبو بگ و بیگ بگ متناسب با نیاز خودتان مشاوره رایگان دریافت کنید.

ضمنا گروه بازرگانی ایندا پک ارائه دهنده انواع کیسه جامبو بگ با تضمین  تمام موارد درخواستی از طرف شما با تعویض و پس گرفتن و جایگزینی جامبوبگ یا بیگ بگ ها در صورت عدم رضایت مشتری از کیفیت و نوع سفارش درخواستی می باشد.

 

ضریب ایمنی کیسه جامبوبگ و بیگ بگ:

نکته دیگری که در هنگام خرید کیسه جامبوبگ باید در نظر گرفت واحدی به نام ضریب ایمنی می باشد.

ضریب ایمنی ترکیبی از دو عدد است که در واقع مجوز تعداد دفعات مجاز استفاده از جامبو بگ ها را مشخص می کند و باید در هنگام خرید کیسه جامبوبگ یا بیگ بگ ها  مخصوصا خرید دست دوم جامبوبگ یا بیگ بگ ها لحاظ گردد.

ضریب ایمنی ۵:۱   به جامبوبگ یا بیگ بگ های این ضریب داده می شود. که فقط یک بار اجازه بارگیری مواد را دارند و توسط خود سازنده یا فروشنده کیسه جامبو بگ اعلام می شود.  این ضریب را شرکتهای تولید کننده جامبو بگ براساس سفارش مشتری در اولین مرحله در نظر می گیرد. و در آن نوع جنس بارگیری شده، مدت زمان استفاده آن و گرماژ جنس گونی لحاظ می گردد.

ضریب ایمنی ۶:۱    به جامبو بگ یا بیگ بگ ها ی این ضریب داده می شود. که برای چندین بار مورد استفاده قرار می گیرند.

برخی موارد هم هست که نیاز است تا مواد خطرناک و یا ویژه ای را با جامبو بگ حمل کنید، در این موارد باید به قوانینی سازمان ملل در خصوص حمل این گونه موارد نگاهی دقیق داشته باشید تا در مباحث حقوقی دچار دردسر نشوید.

 

خرید جامبوبگ در تهران

تهران یکی از بزرگترین بازارهای خرید و فروش جامبوبگ در کشور است. در تهران می‌توانید از مراکز تولیدی، فروشگاه‌ها، نمایندگی‌ها و سایت‌های اینترنتی مختلفی، جامبوبگ خریداری کنید. اما برای خرید جامبو بگ در تهران و از مراکز ذکر شده، باید به چه مواردی توجه کرد؟

  • مراکز تولیدی: مراکز تولیدی جامبوبگ معمولا از مواد اولیه با کیفیت برای ساخت جامبوبگ استفاده می‌کنند و قیمت‌های مناسب‌تری پیشنهاد می‌دهند. اما برای خرید جامبو بگ از مراکز تولیدی باید حداقل تعداد سفارش را در نظر داشته باشید و هزینه حمل و نقل را نیز اضافه کنید. همچنین باید از کیفیت و گارانتی جامبوبگ‌های تولیدی مطمئن شوید.
  • فروشگاه‌ها: فروشگاه‌ها انواع جامبوبگ را از مراکز تولیدی و واردکنندگان تهیه نموده و به صورت مستقیم به مصرف کننده به فروش می‌رسانند. برای خرید جامبو بگ از فروشگاه‌ها باید به محل فروشگاه مراجعه نموده و ب بررسی از نزدیک نمونه جامبوبگ‌های موجود، نوع و مدل مدنظر خود را انتخاب کنید. فروشگاه‌ها معمولا قیمت‌های بالاتری نسبت به مراکز تولیدی اعلام می‌کنند اما امکان انتخاب بیشتر و در تعداد کمتر برای شما میسر می‌کنند.
  • نمایندگی‌ها: نمایندگی‌های‌ مختلفی از برندهای معتبر و مشهور برای تهیه و خرید جامبوبگ در بازار در حال فعالیت هستند. برای خرید جامبوبگ از نمایندگی‌ باید به محل نمایندگی مراجعه نموده و جامبوبگ‌های موجود را بررسی و انتخاب کنید.
  • سایت‌های اینترنتی: امروزه برای صرفه‌جویی در زمان و سادگی در خرید، وب سایت‌های اینترنتی مختلفی از مراکز تولیدی، فروشگاه‌ها، نمایندگی‌ها و واردکنندگان برای توزیع و فروش جامبوبگ در دسترس شما هستند. سایت‌های اینترنتی معمولا قیمت‌های پایین‌تری نسبت به نمایندگی‌ها دارند و همچنین امکان ارسال رایگان، تحویل سریع، پرداخت در محل و مرجوعی را نیز به شما می‌دهند.

در indaapack.ir می‌‌توانید انواع جامبوبگ را بررسی نموده و برای خرید جامبوبگ متناسب با کارکرد مدنظرتان بسادگی اقدام نمایید.

خرید کیسه جامبوبگ

خرید جامبوبگ ارزان

یکی دیگر از راه‌های صرفه‌جویی در بسته‌بندی و انتقال محصولات، خرید جامبو بگ ارزان است. اما برای خرید جامبوبگ ارزان نیز باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

خرید جامبوبگ دست دوم

جامبوبگ‌ دست دوم، جامبو بگ‌هایی هستند که محصولاتی که قبلا در آن‌ها بسته‌بندی شده‌اند، از آن جدا شده و مجددا و با قیمت‌ پایین‌تری نسبت به نمونه نو آن به فروش می‌رسند. اما برای خرید جامبوبگ دست دوم باید به وضعیت فیزیکی، بهداشتی و کارایی آن‌ توجه داشته باشید و قبل از خرید، از محصول محتوی قبلی آگاهی پیدا کرده و از خرید جامبو بگ‌های خراب، کثیف و نامناسب خودداری کنید.

خرید جامبوبگ ضایعاتی

جامبوبگ‌ ضایعاتی معمولا جامبوبگ‌هایی هستند که در فرآیند تولید دچار ایراد شده‌اند و یا از مواد قبلی بازیافت شده‌اند و قیمت‌ پایین‌تری دارند. اما برای خرید جامبو بگ ضایعاتی باید به نوع و میزان ایراد آن‌ها توجه کنید و از خرید جامبوبگ‌هایی که دارای ایرادات جدی و غیرقابل تعمیر هستند خودداری نمایید.

خرید جامبوبگ از منابع معتبر

منابع معتبر عرضه جامبوبگ، محصولاتی با کیفیت و استاندارد و با قیمت‌های منصفانه و رقابتی به بازار عرضه می‌کنند. برای خرید جامبو بگ از منابع معتبر باید به شهرت، اعتبار، سابقه و نظرات مشتریان آن‌ها توجه نمایید و از خرید جامبوبگ از منابع ناشناس، مشکوک و تقلبی اجتناب کنید.

گروه بازرگانی اینداپک، یکی از مراجع بزرگ فروش و خرید جامبوبگ در ایران است که با عرضه انواع جامبوبگ و بیگ بگ نو و دست دوم با هدف کمک به حفظ محیط زیست، محصولات با کیفیت و مطمئنی در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار می‌دهد.

خرید جامبوبگ ارزان

مراحل خرید جامبوبگ

در نهایت برای خرید جامبوبگ بسته به نیازتان فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید:

تعیین نیاز و بودجه:

  • نوع، اندازه، کیفیت و تعداد جامبوبگ‌های مورد نیاز خود را مشخص کرده و بودجه مدنظرتان را برای خرید جامبو بگ تعیین نمایید.

انتخاب منبع خرید:

  • حال منبع خرید جامبوبگ را بر اساس قیمت، کیفیت، شرایط فروش و خدمات پس از فروش آن مشخص نمایید. برای این منظور می‌توانید از مراکز تولیدی، فروشگاه‌ها، نمایندگی‌ها و سایت‌های اینترنتی جامبوبگ خریداری کنید.

انجام خرید:

  • جامبوبگ‌های انتخابی را از منبع مدنظر خریداری نموده و مبلغ آن را پرداخت کنید. همچنین در هنگام خرید از دریافت فاکتور، گارانتی و مدارک مربوطه اطمینان حاصل کنید.

تحویل جامبوبگ:

  • جامبوبگ‌ خریداری شده را تحویل بگیرید و به محل مورد نظر خود انتقال دهید. از کیفیت و سالم بودن جامبوبگ‌ها مطمئن شوید و در صورت وجود هرگونه مشکل یا نارضایتی با فروشنده تماس گرفته و با هماهنگی، محصول را تعویض یا مرجوع نمایید.

خلاصه

در این مقاله تلاش نمودیم نکاتی برای راهنمایی خرید جامبوبگ، به شما ارایه کنیم و به فاکتورهایی برای خرید آن، منابع مختلف خرید آن در تهران و راه‌کارهای خرید جامبو بگ ارزان اشاره نمودیم و مراحل خرید جامبو بگ از تعیین نیاز و بودجه تا تحویل جامبوبگ شرح داده شدند. امیدواریم این مقاله برای خرید جامبوبگ برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد.

4 پاسخ
  1. حسن
    حسن می گوید

    سلام
    دوستان تا چه تعدادی کیسه جامبو را میتوان روی هم چید ؟
    میتونید استانداردش رو به من بگید .
    ممنون

    • soofi
      soofi می گوید

      با درود
      به مقدار و نوع بار داخل کیسه بستگی دارد
      استاندارد کیسه ۴ بند ۲ کیسه در زمان طولانی و تا ۴ کیسه موقت به شرطی که جنس پارچه جامبوبگ ۲۰۰ گرم باشد.
      در کیسه‌ها ۸ بند ۳ تا طولانی و ۵ تا موقت پارچه ۱۶۰گرم به بالا

  2. ایمان امامی
    ایمان امامی می گوید

    سلام. استاندارد مربوط به الیاف و بیگ بگ و جامبوبگ جتس پلی پروپیلن چه استانداردی هستش؟؟

نظرات بسته شده اند.