قیمت جامبوبگ

قیمت جامبوبگ

در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت جامبوبگ و شرایط تاثیرگذار در قیمت‌گذاری آن در بازار ایران بپردازیم. جامبوبگ امروزه به یکی از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در صنایع مختلف تبدیل شده که برای حمل و نگهداری مواد اولیه کاربردی در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما تعیین قیمت جامبو بگ به عوامل متعدد و مختلفی بستگی دارد. در ادامه ابتدا به معرفی مختصر کیسه جامبوبگ خواهیم پرداخت و سپس عوامل موثر بر قیمت کیسه های جامبوبگ را بررسی خواهیم نمود. همچنین نحوه تهیه جامبوبگ سفارشی و قیمت کیسه جامبو را نیز بررسی خواهیم کرد.

قیمت جامبوبگ سفارشی

جامبوبگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

جامبوبگ یا کیسه جامبو یک نوع کیسه بزرگ و مقاوم است که برای حمل و نقل مواد خشک و پودری مانند غلات، کود، شن و ماسه، سیمان و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. جامبوبگ‌ها معمولا از پلی‌پروپیلن ساخته می‌شوند و ظرفیت بالایی برای حمل و نگهداری محصولات دارند. برای مثال، یک جامبوبگ می‌تواند تا ۲ تن وزن مواد محتوی را تحمل نماید و به همین علت سبب کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و بالابردن ایمنی محموله‌، مورد استقبال بسیاری از صنایع قرار گرفته است.

جامبوبگ‌ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که بر اساس شکل، اندازه، رنگ، جنس، طرح و ویژگی‌های دیگر می‌توان آن‌ها را به صورت زیر دسته‌بندی نمود:

  • جامبوبگ چهار دیواره
  • جامبوبگ دو دیواره
  • جامبوبگ تونلی
  • جامبوبگ ضد الکتریسیته ساکن
  • جامبوبگ ضد رطوبت
  • جامبوبگ با دهانه بسته

برای آشنایی بیشتر با انواع جامبوبگ به مقاله با لینک زیر مراجعه نمایید.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید:جامبوبگ

عوامل موثر بر قیمت جامبوبگ

اما عواملی که در تولید ایم محصول در نظر گرفته می‌شوند در تعیین قیمت جامبوبگ نیز تاثیرگذار هستند. عواملی مانند:

اندازه و ظرفیت جامبوبگ:

  • هر چه اندازه و ظرفیت جامبوبگ بیشتر باشد، قیمت جامبو بگ نیز به دلیل استفاده از مواد اولیه بیشتر و هزینه‌ تولید بالاتر، بیشتر خواهد بود. برای مثال هزینه خرید جامبو بگ یک تنی از قیمت جامبوبگ نیم تنی از همان جنس بیشتر است.

جنس و کیفیت جامبوبگ:

  • جامبوبگ‌ها از مواد مختلفی مانند پلی‌پروپیلن، پلی‌اتیلن، پلی‌استر و نایلون ساخته می‌شوند و هر یک از این مواد دارای خصوصیات و قیمت‌های متفاوتی هستند. هر چه کیفیت جنس و تولید جامبوبگ بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌شود.

رنگ و طرح جامبوبگ:

  • جامبوبگ‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان تولید می‌شوند. هر چه رنگ و طرح جامبوبگ پیچیده‌تر و زیباتر باشد، بر قیمت جامبو بگ نیز تاثیر می‌گذارد.

ویژگی‌های اضافی جامبوبگ:

  • ویژگی‌های اضافی مانند ضد الکتریسیته ساکن، ضد رطوبت، با دهانه بسته، با لاینر داخلی، با بارکد یا لوگو و غیره که هر یک از این ویژگی‌ها باعث ارتقای کارایی و امنیت جامبوبگ شده و متعاقبا در قیمت جامبو بگ یک تنی برای مثال نیز تاثیرگذار است.

نوسانات بازار:

  • عوامل مختلف اقتصادی مانند میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز، نرخ تورم، هزینه مواد اولیه و مواردی از این دست نیز در کاهش یا افزایش بطور مثال و مشخصا قیمت جامبوبگ ۱ تنی تاثیر مستقیم دارد.

قیمت جامبوبگ سفارشی

قیمت جامبوبگ سفارشی

اگر به دنبال جامبوبگ‌هایی هستید که مطابق با نیاز و سلیقه شما طراحی و تولید شده باشند، باید با هماهنگی با تولید کننده یا وارد کننده این محصول نسبت به تهیه جامبوبگ‌های سفارشی اقدام کنید. با تعیین اندازه، جنس، رنگ، طرح، ویژگی‌های مختلف و متناسب با محموله شما و هر المان دیگری که در استفاده و ایمنی از جامبوبگ در نظر دارید، جامبوبگ مورد نظر برای شما تولید و ارایه خواهد شد.

اما قیمت کیسه های جامبوبگ سفارشی بستگی به جزئیات سفارش شما دارد. در واقع، هر چه سفارش شما پیچیده‌تر و خاص‌تر باشد، به همان میزان، قیمت کیسه های جامبو بگ سفارشی نیز بیشتر خواهد شد. برای مثال، اگر در نظر دارید جامبوبگی با اندازه مشخص، با کیفیت مشخص شده، رنگ انتخابی، طرح ویژه، ویژگی ضد رطوبت و با لوگوی شرکت‌تان داشته باشید، قیمت جامبوبگ ۱ تنی سفارشی شما مشخصا بیشتر از قیمت کیسه جامبو یک تنی آماده خواهد بود.

 

قیمت کیسه جامبو ایندا پک

قیمت کیسه جامبو همانطور که گفته شد به فاکتورهایی نظیر اندازه، جنس، رنگ، طرح، ویژگی‌ها و نوسانات ارز در بازار بستگی دارد.

برای دریافت لیست قیمت جامبوبگ و یا بررسی ویژگی‌های انواع جامبوبگ نو و قیمت کیسه جامبو ضایعاتی اینداپک پیشنهاد می‌کنیم عضو کانال تلگرام ایندا پَک شوید.
آی دی کانال اینداپک indaapack@  که با جست‌وجوی این عبارت در تلگرام قابل دسترسی خواهد بود و با عضویت در کانال می‌توانید از فروش ویژه جانبو و قیمت ‌روز مطلع شوید.

 آدرس کانال: https://t.me/indaapack

لیست قیمت جامبوبگ ایندا پک

ما در ایندا پک، انواع جامبوبگ مورد استفاده در صنایع مختلف را برای شما عزیزان فراهم نموده‌ایم.

در نظر داشته باشید که قبل از انتخاب و بررسی هزینه جامبوبگ ها، ویژگی‌هایی که قبلتر توضیح داده شد را در نظر داشته باشید و بسته به شرایط استفاده و حمل محصولات خود، نسبت به خرید جامبوبگ اقدام نمایید.

همچنین در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر در خصوص انواع جامبوبگ تولیدی و متناسب صنعت مدنظر خود دارید و برای بررسی قیمت گونی جامبو روز، با شماره‌های قرارگرفته، تماس حاصل نموده و با کارشناسان متخصص ما در این خصوص مشورت نمایید.

جامبوبگ قیمت مناسب

برای آشنایی بیشتر با نحوه بررسی شرایط و قیمت جامبوگ، در این بخش، به بررسی شرایط موثر در انتخاب و قیمت جامبوبگ خواهیم پرداخت و چند نمونه از محصولات پرطرفدار و مورد استفاده در صنایع مختلف را برای شما معرفی خواهیم نمود.

از عوامل موثر در انتخاب جامبوبگ قیمت مناسب عبارتند از:

  • نیاز و بودجه خود را مشخص کنید.
  • هزینه ها و کیفیت‌ محصولات چند تولیدکننده و فروشنده را مقایسه کنید.
  • به اندازه، جنس، رنگ، طرح و ویژگی‌های جامبوبگ توجه کنید.
  • نوسانات بازار و تغییرات نرخ جامبوبگ را در زمان‌های مختلف در نظر داشه باشید.
  • هزینه‌های تعیین شده در حمل و نقل و بیمه را در نظر داشته باشید.

جامبوبگ قیمت مناسب

جامبو بگ یا بیگ بگ گوگرد

برای مثال جامبو بگ یا بیگ بگ هایی با جنس پارچه ۱۶۵ گرم و از نوع درب لیفه و ته بسته با ابعاد ۹۰*۹۰*۱۱۰  برای حمل و جابجایی گوگرد با تحمل وزن ۱۱۰۰ کیلوگرم تضمینی تولید و عرضه شده‌‍اند که در کشورهای ایران، عراق، کویت، قطر، عربستان و ارمنستان مورد استقبال بیشتری قرار گرفته‌اند و اخیرا حجم سفارشات بالاتری نسبت به دیگر کشورها داشته‌اند.

جامبو بگ یا بیگ بگ کلینتر

جامبو بگ یا بیگ بگ هایی با ابعاد ۹۰*۹۰*۱۱۰ به صورت ته بسته و سر باز با قیمت جامبوبگ بسیار مناسب، بدون نایلون و مناسب جهت جابجایی کلینتر که از مواد اولیه سیمان محسوب می‌شوند، موجود هستند. این نمونه محصول نیز در صنعت سیمان مورد استقبال ویژه‌ای برای حمل و نگهداری کلینتر و دیگر مواد اولیه مشابه، قرار گرفته است.

جامبو بگ یا بیگ بگ فرآورده‌های شیمیایی

قیمت جامبوبگ های مناسب برای حمل و نگهداری مواد شیمیایی با ابعاد ۱۱۰*۱۱۰*۱۵۰ با ظرفیت ۲ تن و ۲٫۵ تن که در جابجایی ماسه بادی و شن بادی و مصالح ساختمانی که در این صنعت به صورت فله مورد استفاده قرار میگیرد، نیز مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است. البته مشاهده شده، این مورد محصول برای برخی فرآورده‌های شیمیایی که توسط پتروشیمی‌ها نیز تولید می‌شود نیز گاها مورد استفاده قرار گرفته است.

جامبو بگ یا بیگ بگ نمک

جامبو بگ های با ابعاد ۹۰*۹۰*۱۱۰ با ورودی لیفه و انتهایی قیف و گاها با نایلون که برای حمل و جابجایی نمک مورد استفاده قرار میگیرند و در ایران و عراق مورد استقبال قرار گرفته اند. قیمت جامبوبگ نمک نیز در مقایسه با دیگر روش‌های حمل و نگهداری بسیار مناسب‌تر بوده و جایگزینی مناسب برای دیگر روش‌های حمل و نگهداری محسوب می‌شود.

جامبو بگ یا بیگ بگ سیمان

جامبو بگ هایی با جنس پارچه ۱۳۵ گرم به صورت ته بسته برای جابجایی اجسامی با وزن جرمی سبک و حجم بالا مانند انواع الیاف طبیعی و مصنوعی و علوفه که قیمت جامبوبگ نیز بسیار مناسب‌تر از دیگر بسته‌بندی‌های موجود در بازار است. از این گزینه البته با جنس پارچه کمی قویتر نیز برای محصولاتی مانند پالت بگ سیمان یا کودهای شیمیایی نیز استفاده می شود که قیمت کیسه جامبو بگ را در مقایسه با دیگر محصولات بسته‌بندی متمایز نموده است.

برای مشاوره و خرید جامبوبگ و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین گزینه، جهت جابجایی محصولات فله خود و بهره‌گیری از مناسب‌ترین قیمت جامبوبگ ، با کارشناسان ما در گروه بازرگانی ایندا پک در تکاس باشید. صمیمانه منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان و همکاران محترم در صنایع مختلف هستیم.

جامبوبگ قیر

جامبوبگ قیر در حمل و نقل قیر در صنایع ساختمان‌سازی، راه‌سازی، نفت و گاز و یا حمل قیر به داخل و یا خارج از کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت جامبو بگ قیر به اندازه و ظرفیت، جنس و کیفیت تولید و تعداد سفارش بستگی دارد. برای اطلاع دقیقتر از قیمت جامبوبگ قیر، با ما در تماس باشید.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات، کاربرد و قیمت جامبوبگ قیر مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: جامبوبگ قیر

جمع‌بندی

با رعایت و در نظر داشتن نکاتی که در این مقاله توضیح داده شد، می‌توانید جامبوبگ قیمت مناسب با شرایط صنعت خود تهیه نمایید. امیدواریم که مواردی که در این مقاله توضیح داده شد، برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد. اگر سوال یا نظری درباره قیمت جامبوبگ دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مشتاقانه منتظر تماس شما هستیم.