جامبوبگ دست دوم

جامبوبگ دست دوم

جامبوبگ دست دوم: یک راهکار اقتصادی و زیست محیطی برای حمل و نگهداری کالا

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در نظر داشته باشید، کالایی را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهید، اما ندانید که چه نوع بسته‌بندی برای حمل و نگهداری از آن مناسب است. برای کالای حجیم و سنگین، شاید فکر کنید که استفاده از جعبه‌های چوبی یا مقوایی شاید مناسب‌ترین راهکار باشد. اما آیا می‌دانید که این نوع بسته‌بندی‌ها چه مشکلاتی برای شما در پی خواهند داشت؟ اول اینکه این نوع بسته‌بندی‌ها بسیار گران هستند و هزینه حمل و نقل شما را افزایش می‌دهند. همچنین فضای زیادی اشغال می‌کنند و فضای انبار شما یا وسایل حمل را محدود می‌کنند. اما مهمتر این که این روش‌های بسته‌بندی‌ بسیار ضعیف هستند و در طول حمل و نقل احتمال شکسته شدن آن‌ها و وارد شدن خسارت به کالا و تحمیل هزینه‌های اضافی به شما وجود دارد. و از همه مهمتر با تولید زباله و کاهش منابع طبیعی، با ضرر رساندن به محیط زیست، لطمه جبران ناپذیری به ما و بقای آیندگان ما وارد خواهند کرد.اما در این مقاله قصد داریم به بررسی استفاده از جامبو بگ دست دوم بپردازیم. اینکه آیا جامبوبگ دست دوم کیفیت خوبی دارد؟ آیا خرید کیسه جامبو دست دوم منطقی است؟ و آیا استفاده از جامبو بگ دست دوم در حفظ محیط زیست نقش دارد؟

پس چه باید کرد؟ آیا راهکاری وجود دارد که بتوان کالا و محصولات را به صورت اقتصادی و بدون متحمل شدن خسارت جابجا و نگهداری نمود؟ در جواب این سوال باید گفت که جامبوبگ یا کیسه جامبو روشی نوین در بسته‌بندی محصولات است که از پارچه‌های پلی‌پروپیلنی تهیه می‌شود و می‌تواند حجم و وزن زیادی از کالا را در خود جای دهد. جامبوبگ‌ها بصورتی طراحی شده‌اند که دارای چهار یا دو دسته بوده و با استفاده از جرثقیل یا لیفتراک قابل حمل هستند. جامبوبگ‌ها برای حمل و نگهداری کالاهای مختلفی از قبیل غلات، کود، شن و ماسه، سیمان، پلاستیک، زغال سنگ و غیره امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند و جایگزین شیوه‎های قدیمی بسته‌بندی شده‌اند.

برای آشنایی بیشتر با جامبوبگ لطفا مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید:جامبوبگ

انواع کیسه جامبوبگ دست دوم

کیسه جامبوبگ دست دوم، همانطور که از نامش پیداست، کیسه‌ای است که قبلا برای حمل و نقل نمونه‌ای از کالا استفاده شده و دوباره برای فروش یا استفاده مجدد آماده می‌شود. کیسه جامبو بگ دست دوم می‌تواند از نظر اندازه، شکل، رنگ، طرح، جنس و کیفیت متفاوت باشد. اما برای انتخاب کیسه جامبوبگ دست دوم، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

اندازه:

  • اندازه جامبوبگ دست دوم باید با حجم و وزن کالایی که در نظر دارید در آن قرار دهید، منطبق باشد. اگر کیسه جامبو بگ دست دوم بزرگ‌تر از کالای شما باشد، ممکن است کالای شما در آن حرکت کند و آسیب ببیند و اگر کیسه جامبوبگ دست دوم کوچک‌تر از حجم یا میزان کالای شما باشد، ممکن است پاره شود و به کالای شما آسیب وارد شود.

شکل:

  • برای مثال، اگر کالای شما شکل مکعبی یا مستطیلی دارد، بهتر است که از کیسه جامبوبگ دست دوم با شکل مشابه استفاده کنید. اگر کالای شما دارای شکل نامنظم یا گرد باشد، بهتر است که از کیسه جامبوبگ دست دوم با شکل مخروطی یا استوانه‌ای استفاده شود.

رنگ:

  • اگر لازم است کالای شما در برابر نور خورشید یا گرد و غبار محافظت شود، بهتر است جامبوبگ دست دوم با رنگ تیره یا سیاه تهیه کنید. همچنین رنگ روشن یا سفید باعث می‌شود که کالای شما در برابر حرارت یا تابش آفتاب محافظت شود.

طرح:

  • اگر نشان تجاری یا لوگوی شما در جابجایی اهمیت دارد، از کیسه جامبوبگ دست دوم با طرح ساده یا تک رنگ استفاده کنید. برخی از جامبوبگ‌های دست دوم ممکن است طرح یا نشان تجاری برند دیگری از قبل بر روی آن‌ها چاپ شده باشد.

جنس و کیفیت:

  • اگر کالای شما وزن سنگینی دارد یا خاصیت نفوذپذیری بالایی دارد، بهتر است از کیسه جامبوبگ دست دوم با جنس پارچه‌ای یا پلی‌پروپیلنی تهیه شود. این نوع جامبوبگ دست دوم، مقاوم و محکم است و کالای شما را در برابر فشار یا رطوبت محافظت می‌کند. جنس پلاستیکی یا نایلونی سبک و قابل شستشو است و برای حمل محصولات سبک‌تر توصیه می‌شود.

 اما عموما، می‌توان گفت که خرید کیسه جامبو دست دوم، بستگی به نیاز، سلیقه و شرایط محصول شما دارد. اما توجه داشته باشید که حتما با مشاوره با فروشندگان و خریداران متخصص و معتبر نسبت به خرید کیسه جامبو دست دوم مناسب با شرایطتان و یا فروش آن، اقدام کنید.

انواع کیسه جامبوبگ دست دوم

قیمت جامبوبگ دست دوم

قیمت کیسه جامبوبگ دست دوم از نکات مهمی است که باید قبل از خرید و در وحله اول در نظر داشته باشید و در انتخاب شما و نسبت به حجم محصولات و کالای شما نقش تاثیرگذاری دارد. قیمت کیسه جامبو بگ دست دوم ممکن است بسته به اندازه، شکل، رنگ، طرح، جنس و کیفیت کیسه جامبوبگ دست دوم متفاوت باشد. برای مثال، کیسه جامبو دست دوم با اندازه بزرگ‌تر، شکل مخروطی، رنگ سیاه، طرح چاپی، جنس پلی‌پروپیلنی و کیفیت بالا ممکن است گران‌تر از کیسه جامبوبگ دست دوم با اندازه کوچک‌تر، شکل مکعبی، رنگ سفید، طرح ساده، جنس پلاستیکی و کیفیت پایین باشد.

به طور متوسط، قیمت کیسه جامبوبگ دست دوم در بازار ایران بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان برای هر کیلوگرم متغیر است. البته این قیمت ممکن است بسته به تقاضا و عرضه، نوسانات روزانه داشته باشد. برای مقایسه قیمت کیسه جامبوبگ دست دوم با کیسه جامبوبگ نو، می‌توان گفت که کیسه جامبوبگ نو در بازار ایران بین ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان برای هر کیلوگرم به فروش می‌رسد. بنابراین، می‌توان گفت که خرید کیسه جامبوبگ دست دوم نسبت به کیسه جامبوبگ نو، بسیار اقتصادی‌تر است.

فروش جامبوبگ دست دوم

 بهترین شیوه برای راحت شدن از دست درگیری هر روزه و هر ماهه با جمع آوری کیسه‌های جامبوبگ، تماس با بخش استوک جامبو شرکت ایندا پک می باشد.

ما در ایندا پک با عرضه انواع جامبوبگ نو، جامبو بگ دست دوم، خرید ضایعات جامبو بگ، استرچ پالت، پالت نو، پالت دست دوم، گونی نو، گونی دست دوم، ضایعات گونی، کارتون بسته بندی، چاپ‌ صنعتی و دستگاه بسته بندی صنعتی می‌باشد.

 که هر بخش آن را بعد از کلی جست و جو در میان بزرگان و حرفه‎ای‎های آن رشته به یک نفر سپرده‌ایم و تمام کارهای مربوط به آن حوزه را این شخص به عهده می گیرید و در زمان عقد قرارداد مسئول و پاسخگوی کامل آن بخش می‌باشد.

معرفی بخش خرید استوک جامبو اینداپک

در زمینه خرید و فروش جامبو بگ دست دوم و ته پاره واحد خرید استوک جامبوبگ اینداپک آماده ارایه خدمات و مشاوره به شما همکاران محترم در عرصه‌های مختلف صنعتی است.

 اگر فروشنده کیسه جامبو دست دوم و ته پاره هستید، می‎توانید ازهرجای ایران و یا حتی کشورهای همسایه با بخش استوک جامبو شرکت ایندا پک تماس بگیرید و پس از هماهنگی با کارشناسان ما و ارسال عکس و فیلم از گونی‌ها و کیسه‌های جامبو بگ دست دوم و ته پاره خود و مشاوره با کارشناسان متخصص ما، بهترین و منصفانه‌ترین قیمت‌های خرید و فروش کیسه جامبو دست دوم و ته پاره را بدست آورید و با آسودگی خاطر نسبت به قیمت‌گذاری موجودی خود اقدام کنید.

همچنین در بخش استوک جامبو شرکت ایندا پک نیز این امکان برای کسانی که حجم بالای مصرف کیسه جامبوبگ دارند دیده شده است و با شرایط ویژه برای همکاری بلند مدت نسبت به عقد قرارداد با شما همکاران و اجرای عملیات بارگیری اقدام خواهد شد.

قیمت جامبوبگ دست دوم

خرید جامبوبگ دست دوم

اگر به دنبال خرید کیسه جامبوبگ دست دوم هستید و قصد دارید از آن‌ها برای حمل و نقل کالایتان استفاده کنید، باید به چند نکته توجه داشته باشید:

  • کیسه جامبوبگ دست دوم را از فروشندگان و خریداران معتبر و متخصص در این زمینه تهیه کنید. کیفیت، تناسب نوع کیسه با استفاده، قیمت مناسب و مواردی از این دست شرایطی هستند که عدم اطلاع و آگاهی کافی، می‌تواند هزینه‌های گزافی به صنعت یا کسب‌وکار شما وارد کند.
  • کیسه جامبوبگ دست دوم را قبل از خرید به خوبی بررسی کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. کیسه جامبوبگ دست دوم شما باید عمر طولانی و کارایی لازم داشته باشد و هرگونه آسیب یا نقص احتمالی، با آگاهی و اطلاع قبلی شما لحاظ شده باشد.
  • کیسه جامبوبگ دست دوم بر اساس نوع کالای موجود شما انتخاب شود. این امر به سبب جلوگیری از هرگونه تغییر در شکل، رنگ، بو، طعم یا خواص کالای شما بسیار اهمیت دارد.


برای خرید کیسه جامبوبگ دست دوم، شما می‌توانید از راه‌های مختلفی استفاده کنید. برخی از این راه‌ها عبارتند از:

دلایل خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم

خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم دارای دلایل مختلفی است که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد:

  • دلیل اقتصادی:

خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم باعث می‌شود که هزینه حمل و نقل کالا کاهش یابد و درآمد فروشندگان و خریداران افزایش یابد. این کار باعث رشد بازار و اشتغال‌زایی می‌شود و به اقتصاد کشور کمک می‌کند.

  • دلیل زیست محیطی:

خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم باعث می‌شود که مصرف منابع طبیعی کاهش یابد و تولید زباله کم شود. این کار باعث حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی می‌شود و به سلامتی انسان‌ها و حیوانات کمک می‌کند.

  • دلیل اجتماعی:

خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم باعث می‌شود که ارتباطات و همکاری‌های بین فروشندگان و خریداران افزایش یابد و روابط اجتماعی تقویت شود. این کار باعث ایجاد اعتماد و همدلی می‌شود و به افزایش فرهنگ و آگاهی کمک می‌کند.

 

برای آشنایی با روش خرید جامبوبگ همچنین می‌توانید مقاله زیر را مطالعه فرمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: خرید جامبوبگ

عوامل موثر در قیمت خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم و ته پاره

قیمت خرید کیسه جامبو بگ دست دوم در حد نو و ته پاره با توجه به عوامل زیر تعیین می شود و می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.

  1. نوع گونی و کیسه جامبوبگ دست دوم که می‎تواند، درحد نو، ته پاره و یا ضایعاتی باشد.
  2. موادی که قبلا داخل کیسه بوده است و میزان تمیزی آن
  3. محل تیغ خوردن و تعداد پارگی کیسه جامبوبگ دست دوم
  4. وزن کیسه و کیفیت پارچه و دوخت جامبو بگ دست دوم
  5. نوع کیسه جامبو دست دوم

کیسه جامبوبگ دست دوم یا درحد نو

کیسه‌های هستند که از آنها برای حمل مواد استفاده شده است. ولی مواد داخل آن را بدون تیغ زدن کیسه و از سر و یا ته آن ها خالی کرده اند. که معمولا شامل کیسه جامبو بگ ته قیف و یا جامبو بگ درب صندوقی هستند که مواد قبلی نیز که داخل آنها بوده است در داخل نایلون ریخته شده اند.

  • چه موادی قبلا داخل جامبوبگ بوده است

یکی از موار تاثیر گذار در قیمت جامبو دست دوم، موادی که قبلا در آن بود هست می باشد. که اگر جامبوبگ بدون نایلون باشد و داخل آن مواد شیمیایی و معدنی رنگ دار ریخته شده باشد، به سختی پاک می شود و در نتیجه قیمت کمتری دارد.

  • مقدار تمیزی جامبوبگ

تمیز بود جامبو دست دوم نیز یکی دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت جامبوبگ می باشد. کیسه های جامبو بعد از تخلیه در حد امکان تمیزه شده و بعد برای فروش به مشتری ارائه می گردد.

  • پارگی جامبوبگ

در جامبوبگ قیف دارد، کمتر اتفاق می افتد که برای تخلیه نیاز به تیغ زندن باشد ولی در جامبوبگ های کف بسته یا کف صاف بیشتر مواقع برای تخلیه بار قسمتی از آن را تیغ زده می شود، که همین تیغ زدگی باعث می شود قیمت آن کمتر شود و این نوع جامبوبگ های تیغ خورده بعد از تعمیر دوباره برای فروش عرضه می شود.

از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت کیسه جامبوبگ دست دوم،  وزن کیسه، ضخامت و محکمی تسمه جامبوبگ و داشتن چاپ یا بدون چاپ بودن جامبوبگ می باشد. جامبوبگ های سنگین تر و بدون چاپ قیمت بیشتر دارند.

  • کیسه جامبوبگ دست دوم در حد نو

بعشی از کیسه ها از نظر تمیزی و به دونی پارگی بسیار به جامبو ها  نو نزدیک می باشند و به اصطلاح جامبوبگ دست دوم در حد نو گفته می شود و در ظرفیت های ۱ تن، ۱٫۵ تن و PET با ظرفیت ۲ تن بفروش میرسد.

  • کیسه جامبوبگ کف پاره

کیسه جامبوبگ کف پاره، به جامبوبگ‌های گفته می‌شود که برای حمل مواد از آنها استفاده شده است.

اما برای تخلیه مواد داخل آنها یک یا دو یا چند تکه، قابل مرمت آن را با تیغ پاره کرده‌اند.

این تیپ گونی‌ها و کیسه‌های جامبو را باید برای استفاده مجدد بعد از تمیز کاری، دوباره با یک تکه پارچه جامبو بگ وصله کرد، و به همین خاطر به قیمت پایین‌تری نیز خریداری می شوند.

کیسه جامبو بگ ضایعاتی

کیسه جامبو بگ ضایعاتی

کیسه جامبوبگ ضایعاتی نیز به جامبوبگ‌های اطلاق می‌شود که دارای چندین پارگی بزرگ هستند و یا چندین بار تیغ خورده اند و قابلیت اصلاح و مرمت ندارند.

یا با مواد خاصی قبلا پر شده است که امکان بازسازی و مرمت آنها وجود ندارد به همین خاطر این گونی‌ها و کیسه‌های ضایعاتی مستقیما برای مذاب و اکسترودر با قیمت ضایعات خریداری می شوند.

مواد قبلی داخل کیسه و میزان تمیزی آن

یکی دیگر از عوامل اصلی موثر در قیمت خرید کیسه جامبو دست دوم در حد نو، ته پاره و یا حتی ضایعاتی، موادی است که قبلا  در داخل کیسه بوده است.

برخی مواد مانند گوگرد و یا برخی خاک‌ها اگر داخل کیسه ریخته شوند حتی با تمیز کردن هم کاملا از بین نمی روند و یا موادی مانند گوگرد، بوی آنها حتی در بحث ضایعات و مذاب کردن گونی‌ها وجود دارد و عمدتا این تیپ کیسه‌های جامبوبگ مشتری زیادی ندارند و با قیمت خوبی خرید و فروش نمی شوند.

البته داخل برخی از گونی‌ها و کیسه‌های جامبوبگ از نایلون استفاده شده است و هنگام تخلیه نیز با نایلون تخلیه شده و یا به قدری خوب تمیز شده اند که هیچ اثری از ماده قبلی بر روی گونی و کیسه جامبوبگ وجود ندارد. پس در این موارد قیمت کیسه جامبوبگ دست دوم با ارقام بهتری خرید و فروش  می شوند.

 

محل تیغ خوردن و تعداد پارگی های کیسه جامبوبگ دست دوم

همانطور که در جریان هستید در کیسه جامبوبگ کف بسته یا گاها در همه نمونه‌ها، برای تخلیه مواد داخل کیسه‌ جامبوبگ به آنها تیغ می زنند و قسمت‌هایی از بقل و کف آن را پاره می کنند.

 اگر این تیغ خوردگی‌ها در یک طرف و نزدیک به وسط و کف گونی باشد ترجیحا مشتری بیشتری در هنگام خرید کیسه‌های جامبوبگ کف پاره دارد و با قیمت مناسب تری خریداری می‌شوند، تا اینکه از چندین نقطه پاره شده باشد.

وزن کیسه و کیفیت پارچه و دوخت جامبو بگ دست دوم

کیسه جامبوبگ با توجه به کاربری‌های متفاوتی که برای آنها تعریف می کنند، یک گستره بزرگ در تنوع دارند. و می توانند از بُد جنس پارچه مورد استفاده برای دوخت، وزن و تراکم پارچه جامبوبگ، همچنین انوع دسته و تسمه مورد استفاده در دوخت و حتی مدل برش کیسه جامبوبگ انواع متفاوتی داشته باشد وعلاوه بر آن تحمل وزن متفاوتی خواهد داشت.

 پس این موضوع هم یک امر طبیعی است که هر چقدر جنس پارچه و تسمه کیسه جامبوبگ ضخیم‌تر باشد هم کیسه جامبو بگ وزن بیشتری دارد و هم تحمل وزنی بالاتری دارد.

 البته نوع و روش دوخت و نخ مورد استفاده در دوخت کیسه نیز از عوامل موثر در کیفیت کیسه دست دوم و نو و البته در قیمت خرید کیسه جامبو دست دوم می باشد.

عوامل بالا می تواند نقش موثر در قیمت خرید و فروش کیسه‌ جامبو بگ دست دوم در حد نو، ته پاره و ضایعاتی  داشته باشد و ایندا پک سعی بر این داشت که در این مطلب این نکات را برای شفافیت بیشتر موضوع فروش و خرید کیسه جامبو دست دوم شرح دهد.

ضمنا مجدد اعلام می کنیم که برای بحث خرید و فروش انواع کیسه جامبو بگ دست دوم، کیسه جامبوبگ در حد نو، کیسه جامبو بگ کارکرده، کیسه جامبو بگ کف پاره، کیسه جامبوبگ کف دوخت و یا کیسه جامبو بگ ضایعاتی با مسئولان مرتبط با این حوزه و گروه ایندا پک، یعنی بخش استوک جامبو شرکت ایندا پک تماس حاصل فرمائید و ضمن پرسیدن سوالات خود در این ضمینه با ارسال عکس از طریق واتساپ یا تلگرام بهترین پیشنهادها و قیمت را در زمینه خرید و فروش کیسه جامبوبگ دست دوم ،در حد نو، کف پاره و ضایعاتی دریافت کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله، ما در خصوص جامبوبگ دست دوم به صورت تخصصی صحبت نمودیم. انواع، قیمت، فروش، خرید، دلایل و عوامل مربوط به جامبوبگ دست دوم را بررسی کردیم و عوامل مختلف در انتخاب جامبوبگ دست دوم و دلایل اینکه چرا یک راهکار اقتصادی و زیست محیطی برای حمل و نقل کالا است، بررسی نمودیم. همچنین توصیه‌هایی برای انتخاب و خرید کیسه جامبوبگ دست دوم با شما در میاان گذاشتیم.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و آموزنده بوده باشد. در صورتی که سوال، نظر یا پیشنهادی درباره جامبوبگ دست دوم دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در اینداپک در ارتباط باشید.

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *